Garanție și retur

GARANȚIE ȘI SERVICE

Toate produsele prezentate și comercializate de WANNDER beneficiază de condițiile de garanție conform legislației în vigoare din România și U.E. și conform politicilor comerciale ale producătorilor. Toate produsele sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

Condițiile de acordare a garanțiilor pot varia în funcție de categoria de produse, de producător și/ sau de alte condiții speciale de utilizare, și sunt stabilite în politicile comerciale ale fiecărui producător, la nivel național.

Dacă ai constatat că produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart) sau nu funcționează corespunzător, te rugăm să înapoiezi coletul, pentru verificare și diagnosticare. Vei fi contactat ulterior de un reprezentant WANNDER pentru a stabili detaliile de înlocuire a produsului sau pentru a îți rambursa contravaloarea acestuia, în cazul în care l-ai achitat deja.

DREPT DE RETUR GARANTAT

Dacă nu ești complet mulțumit de un produs cumpărat, ai la dispoziție 30 zile de la achiziționare (14 zile ca să depui cererea de retur și 16 zile să trimiți produsul) pentru a returna comanda, conform O.U.G 34/2014.

Înainte de solicitarea returului, te rugăm să te asiguri că produsul nu prezintă urme de folosire sau uzură. Acesta trebuie să fie exact în starea în care l-ai primit, cu toate foliile și accesoriile intacte.

Returul se va face conform procedurii următoare:

  • Tu ne trimiți produsul înapoi prin curier sau predare personală.
  • După ce îl verificăm și noi, trimitem produsul către service-ul autorizat de producător, pentru a se constata problema.
  • După constatare, se va veni cu rezoluția în cauză: reparat/ schimbat/ evaluare a cheltuielilor. Menționăm că înlocuirea produsului o poate decide doar unitatea service autorizată, prin eliberarea unei fișe de negație pentru produsul defect.

În conformitate cu art. 1716 din Noul Cod Civil, persoanele juridice care achiziționează produse prin intermediul site-ului WANNDER beneficiază de o garanție de 12 luni pentru buna funcționare a produsului. În cazul accesoriilor, garanția este de 6 luni, atât pentru persoane fizice, cât și juridice, și se oferă pe baza facturii.

Condiții generale de retur

  • Te rugăm să te asiguri produsele și accesoriile aferente pe care le returnezi sunt în aceeași stare în care le-ai primit.
  • Cutia nu este deteriorată sau incompletă și conține o copie a documentului de achiziție (factura).
  • Produsele și accesoriile nu au urme de folosire, parole sau conturi aplicate.
    Poți verifica autenticitatea unui dispozitiv electronic chiar și fără a deschide/ porni dispozitivul, prin simpla accesare a site-ului producătorului respectiv și introducerea seriei IMEI de pe cutia produsului.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Nu se acceptă produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Anumite categorii de produse nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă personală, dacă au fost utilizate de către consumator după desigilare (exemple: căști in ear, aspiratoare, produse de îngrijire personală).

Cum faci returul?

Ai posibilitatea să predai returul personal, în depozitul WANNDER, sau să faci o cerere de retur pe adresa de email retur@wannder.ro, iar noi vom trimite curierul la tine. Cererea trebuie să conțină toate detaliile aferente comenzii:
– Nume și prenume
– Numărul comenzii
– Data comenzii
– Data recepționării comenzii
– Adresa de ridicare a produsului de către curier
– Telefon de contact
– Motivul returului
– Modul de soluționare a cererii: ramburs, voucher sau schimb cu alt produs.

În cazul schimbului, te rugăm să menționzi produsul dorit. Dacă ai făcut comanda cu plată ramburs, vei indica numele complet al titularului de cont și contul bancar (IBAN). Dacă ai plătit online, contravaloarea produsului va fi rambursată pe cardul bancar.

După procesarea cererii, vei fi contactat de un reprezentant WANNDER pentru validarea returului. În scurt timp, un curier va ajunge la adresa indicată pentru a prelua coletul. Vei fi anunțat în momentul în care coletul a ajuns la noi.

Costul transportului se reține din valoarea pe care o primești înapoi și este în valoare de 19 lei.

Dacă produsul corespunde condițiilor de retur, vei primi un mesaj de confirmare, iar banii vor fi vizibili în cont sau pe cardul bancar în maximum 10 zile lucrătoare de la data finalizării returului.

Conform legislației în vigoare, returnarea la cumpărare se aplică doar persoanelor fizice.

Returul produselor preluate de la depozitul WANNDER

Consumatorii care solicită returnarea produselor în cazul produselor preluate de la depozitul WANNDER nu beneficiază de dreptul de retragere din contract, conform dispozițiilor O.U.G. 34 din 2014. Aceste produse pot fi testate în momentul preluării.

Pentru o desfășurare cât mai bună a procedurii de retur, WANNDER recomandă păstrarea completă a ambalajului și a accesoriilor care însoțesc produsul. Returnarea unui produs fără ambalaj sau fără alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu, suport de siguranță/ protecție din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor enunțate mai sus.