Garanție și retur

GARANȚIE ȘI SERVICE

 

Toate produsele prezentate și comercializate de WANNDER beneficiază de condițiile de garanție conform legislației în vigoare din România și U.E. și conform politicilor comerciale ale producătorilor. Toate produsele sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

Condițiile de acordare a garanțiilor pot varia în funcție de categoria de produse, producător și/ sau alte condiții speciale de utilizare, și sunt stabilite în politicile comerciale ale fiecărui producător, la nivel național.

Pentru produse ale căror producători (branduri) nu dețin service oficial în România (Ex: Xiaomi, CAT, Google și altele), sau a produselor ale căror service-uri oficiale refuză repararea acestora în România, perioada pentru soluționarea problemelor ce țin de service se poate prelungi, din cauza faptului că produsele sunt expediate către service-ul oficial al producătorului din alte țări (preponderent Germania).
Astfel, la perioada de aflare în service se adaugă perioada aferentă transportului tur – retur.
Prin expedierea acestor categorii de produse către noi, vă exprimați acordul pentru durata extinsă a procedurilor de service.

Trimiterea produsului în service se va face conform procedurii următoare:

  • Pentru majoritatea produselor, veți contacta direct service-ul oficial al producătorului prezent în România sau veți accesa site-ul oficial al producătorului, expediind produsul către adresa indicată. (Samsung, Apple, Huawei, Dyson, Bissell, Nintendo, FitBit etc.)

 

  • Pentru produse ale căror branduri nu dețin service oficial în România (Ex: CAT, Google, OnePlus, Xiaomi și altele), procedura este urmatoarea:

1. Veți trimite produsul către noi, prin curier.

2. Produsul este verificat, ulterior este trimis către service-ul autorizat de producător/furnizor, pentru a se constata problema.

3. După constatare, se va veni cu rezoluția service-lui: reparat/ schimbat/ evaluare a cheltuielilor, în cazul în care produsul nu face obiectul garanției. Menționăm că înlocuirea produsului o poate decide doar unitatea de service autorizată, prin eliberarea unei fișe de negație pentru produsul defect.

Dacă produsul a avut contact cu lichide, praf, nisip etc. sau a suferit un șoc mecanic (a fost scăpat, lovit etc), problema NU mai face obiectul garanției, prin urmare vă rugăm sa nu îl trimiteți. În urma verificărilor de la service, se va depista acest lucru și produsul va fi trimis înapoi. Costurile de transport/constatare vor fi suportate integral de către dvs. în acest caz.

Pentru a repara produsul în astfel de situații, puteți apela la service în afara garanției.

Perioada de garanție tehnică este:

– Pentru produsele de folosință îndelungată (telefoane, tablete, smartwatch-uri, aspiratoare) – 24 luni

– Căști bluetooth, boxe, console, camere – 12 luni

– Accesorii (încărcătoare, baterii, cabluri) – 6 luni

– Accesorii de protecție (huse și alte accesorii) – 3 luni

– Foliile de protecție/sticla nu beneficiază de garanție.

În cazul produselor resigilate achiziționate de pe site, perioada de garanție se înjumătățește.

În conformitate cu art. 1716 din Noul Cod Civil, persoanele juridice care achiziționează produse prin intermediul site-ului WANNDER beneficiază de garanție 12 luni pentru produsele de folosință îndelungată. În cazul accesoriilor, garanția este de 6 luni, atât pentru persoane fizice, cât și juridice.

 

Procedura trimitere produs pentru service:

Pentru a trimite un produs in service, te rugam sa trimiti un email la [email protected], iar noi vom trimite curierul la tine.
Cererea trebuie să conțină obligatoriu toate detaliile mentionate mai jos:
– Nume și prenume
– Numărul comenzii sau numărul facturii
– Adresa de ridicare a produsului de către curier
– Telefon de contact
– Motivul trimiterii in service si detalii privind problema invocata
– Codul produsului (IMEI pentru telefoane, SN pentru alte deviceuri)

 

 

DREPT DE RETUR GARANTAT

Dacă nu ești complet mulțumit de un produs cumpărat, ai la dispoziție 14 zile calendaristice de la achiziționare pentru a returna comanda, conform O.U.G 34/2014.

Înainte de solicitarea returului, te rugăm să te asiguri că produsul nu prezintă urme de folosire sau uzură. Acesta trebuie să fie exact în starea în care l-ai primit, cu toate foliile și accesoriile intacte.

 

Dacă ai constatat că produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart), nu funcționează corespunzător sau este altul decât cel comandat, te rugăm să înapoiezi coletul in maxim 48 de ore pentru verificare și diagnosticare. Vei fi contactat ulterior de un reprezentant WANNDER pentru a stabili detaliile de înlocuire a produsului sau pentru a îți rambursa contravaloarea acestuia, în cazul în care l-ai achitat deja.

Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.

Condiții generale de retur

  • Te rugăm să te asiguri produsele și accesoriile aferente pe care le returnezi sunt în aceeași stare în care le-ai primit.
  • Cutia nu este deteriorată sau incompletă și conține o copie a documentului de achiziție (factura).
  • Produsele și accesoriile nu au urme de folosire, parole sau conturi aplicate.
    Poți verifica autenticitatea unui dispozitiv electronic chiar și fără a deschide/ porni dispozitivul, prin simpla accesare a site-ului producătorului respectiv și introducerea seriei IMEI de pe cutia produsului.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Nu se acceptă produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Anumite categorii de produse nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă personală, dacă au fost utilizate de către consumator după desigilare.
  • Pentru produse precum aspiratoare și purificatoare, se va percepe o taxă de aducere la starea inițială, dacă acestea au fost utilizate și prezintă urme de praf, mizerie, păr, sau alte urme de folosire.
  • Soluțiile de curățare care vin la pachet cu aspiratoarele sau cele achiziționate individual nu se pot returna dacă au fost desigilate.

 

Cum faci returul?

Ai posibilitatea  să faci o cerere de retur pe adresa de email [email protected], iar noi vom trimite curierul la tine. Cererea trebuie să conțină toate detaliile aferente comenzii:
– Nume și prenume
– Numărul comenzii
– Data comenzii
– Data recepționării comenzii
– Adresa de ridicare a produsului de către curier
– Telefon de contact
– Motivul returului
– Modul de soluționare a cererii: ramburs, voucher sau schimb cu alt produs.

În cazul schimbului, te rugăm să menționezi produsul dorit. Dacă ai făcut comanda cu plată ramburs, vei indica numele complet al titularului de cont și contul bancar (IBAN). Dacă ai plătit online, contravaloarea produsului va fi rambursată pe cardul bancar.

După procesarea cererii, vei fi contactat de un reprezentant WANNDER pentru validarea returului. În scurt timp, un curier va ajunge la adresa indicată pentru a prelua coletul. Vei fi anunțat în momentul în care coletul a ajuns la noi.

Costul transportului se reține din valoarea pe care o primești înapoi și este în valoare de 15 lei.

Dacă produsul corespunde condițiilor de retur, vei primi un mesaj de confirmare, iar banii vor fi vizibili în cont sau pe cardul bancar în maximum 10 zile lucrătoare de la data finalizării returului.

 

Conform legislației în vigoare, returnarea la cumpărare se aplică doar persoanelor fizice. PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile.

 

Returul produselor preluate de la depozitul WANNDER

Consumatorii care solicită returnarea produselor în cazul produselor preluate de la depozitul WANNDER nu beneficiază de dreptul de retragere din contract, conform dispozițiilor O.U.G. 34 din 2014. Aceste produse pot fi testate în momentul preluării.

Pentru o desfășurare cât mai bună a procedurii de retur, WANNDER recomandă păstrarea completă a ambalajului și a accesoriilor care însoțesc produsul. Returnarea unui produs fără ambalaj sau fără alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu, suport de siguranță/ protecție din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor enunțate mai sus.